магазин Calvin Klein разом з Benjamin Moore
Нове оформлення магазину Calvin Klein в Нью Йорку втілив в життя художник Стерлінг Рубі завдяки ідеї директора компанії Рафа Сімонса.
Під час розробки стратегії нового дизайну американського магазину Calvin Klein в Нью Йорку, команда рухалась по принципу «все або нічого». Сам художник коментуючи задумку, зазначив, що золотаве сонячне сяйво, яку тепер випромінює інтер'єр магазину, уособлює собою новий розквіт бренду Calvin Klein.
За рахунок чого вдалося домогтися такої незвичайної атмосфери сяйва і шику? Як з'ясувалося, Раф Сімонс і Стерлінг Рубі грунтовно поставилися до вибору фарби для стін і стель. Для них було важливо передати запал і чистоту кольору. Основним кольором для стін, стель і підлог в престижному магазині став «(355) від Benjamin Moore. З огляду на те, що приміщення Calvin Klein розташоване в сірій будівлі з бетонними фасадами - ефект вийшов приголомшливим.
Поєднання мистецтва, моди і декору, плавно перетікають в цьому просторі, розширюючи межі сприйняття - сумки чіткої форми стоять на платформах схожих відтінків, а лавки і полиці, прикрашені тканиною власного дизайну Рубі, додають в простір харизми і особливої привабливості.